Du slipper for næste aconto-betaling

Written by

in

SFA har en solid økonomi, hvilket har gjort det muligt at sænke taksterne de seneste tre år.

Fra 1. juli 2025 er varmetaksten sat ned med ca. 25 %, og nu opkræver vi ikke aconto for næste kvartal, da vi har penge nok på kontoen.

Du slipper altså for næste acontobetaling.

Dit samlede forbrug bliver stadig målt, og til slut i varmeåret sammenligner vi det betalte beløb med dit faktiske forbrug. Har du brugt mere end forventet, opkræves du for differencen, og har du brugt mindre, får du penge retur – dog med den næste kommende aconto-betaling mindre. Der bliver altså en besparelse på en acontobetaling i dette varme år.

Husk stadig at bruge varmen med omtanke, så vi passer godt vores samlede energiforbrug i Slagslunde, selvom varmen bliver endnu billigere.